Αρχική Ιστορία Δήμοι - Χωριά Ήθη - Έθιμα Μοιρολόγια Ποίηση Απόδημοι Αρχιτεκτονική
Εκκλησίες Κάστρα Ταΰγετος Χλωρίδα Πανίδα Σπήλαια Προϊόντα Άρωμα Μάνης
Δημιουργοί Απόψεις Εκδρομές Σύλλογοι Σύνδεσμοι Wallpaper Περιεχόμενα Βιβλιογραφία

Αρχική
Προηγούμενη

Μηνύματα

Αγαπητέ Γιώργο,
Αν και λίγο αργά δεν θα μπορούσα να μην απαντήσω στον κατά τα άλλα "κύριο" Δημ. Ψυχογιό και στο άρθρο του. Λυπάμαι πάρα πολύ που υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι διδάσκουν και στο Πανεπιστήμιο, που δεν γνωρίζουν την ιστορία της Μάνης. Ή μάλλον την γνωρίζουν αλλά προτιμούν επιλεκτικά να αναφέρουν ένα κομμάτι αυτής και μάλιστα να το παρουσιάζουν κατά πως θέλουν.
Δεν θα μπω στην διαδικασία να μιλήσω για την Μάνη και την ιστορία της, ούτε θα πέσω στο χαμηλό επίπεδο του κ. Ψυχογιού εξηγώντας του το πόσο λανθασμένος είναι ο λόγος που χρησιμοποιεί. Ούτε επίσης θα αναφέρω ότι δεν αρμόζει σε έναν Έλληνα πολίτη, όπως θέλει να ονομάζεται ο κ. Ψυχογιός, να μιλάει με αυτόν τον τρόπο για τον πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Θέλω λοιπόν πολύ απλά να του πω ότι αν αυτός κρίνει τις ομιλίες του προέδρου ηλίθιες καθώς επίσης ηλίθιους κρίνει και τους συνεργάτες του προέδρου που του κανονίζουν το πρόγραμμά του άρα ηλίθιο κρίνει και τον πρόεδρο ο οποίος και εκφωνεί τους λόγους ή πραγματοποιεί τις περιοδείες.
Επειδή λοιπόν εκείνος είναι τόσο έξυπνος, δίκαιος, μορφωμένος, παντογνώστης και άξιος να κρίνει τόσο εύκολα την ιστορία και τους ανθρώπους ας γράψει εκείνος τους λόγους του προέδρου, ας κανονίσει εκείνος που θα πρέπει να παραστεί ο πρόεδρος και που όχι και τέλος πάντων ας μας πει από που κατάγεται ο ίδιος για να του απαντήσουμε για την ιστορία του δικού του τόπου.
Αν κρίνω από το συγκεκριμένο άρθρο το οποίο δυστυχώς κατά την γνώμη μου το ΒΗΜΑ δημοσίευσε, το λεξιλόγιο και οι γνώσεις για την ιστορία του εν λόγω κυρίου, είναι τόσο φτωχά και τόσο περιορισμένα που δεν αρμόζουν σε καθηγητή Πανεπιστημίου να τα χρησιμοποιεί πόσο μάλιστα όλα αυτά να δημοσιεύονται!!!!
Όσο για τα θρησκευτικά υπονοούμενα του κ. Ψυχογιού θα ήθελα να τον πληροφορήσω ότι η Μάνη δόξα το Θεό έχει αρκετές εκκλησίες και μια Λειτουργία σε ιερούς τόπους γεμάτους ιστορία και δόξα αξίζει να την παρακολουθήσει και ο ίδιος για να καταλάβει τι θα πεί Μάνη!!!!
Δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω ούτε θέλω να προσβάλω κανέναν αλλά η αγάπη μου για τον τόπο μου είναι τόσο μεγάλη που θα ήταν αδύνατον να μην απαντήσω με τον δικό μου τρόπο σε όποιον προσπαθεί (χωρίς να το καταφέρνει τελικά) να "μουντζουρώσει" την μοναδική στον κόσμο ΜΑΝΗ μας.
Σας ευχαριστώ πολύ
Κανέλλου Ελένη ekanellou@ddc.gr
(10.02.2002)

Μανιάτικο ήθος προς μίμησιν
Προς κύριον Δημήτριον Ψυχογιόν
Υπάλληλον εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ»

ΔΙΧΑ Δ ΑΛΛΩΝ ΜΟΝΟΦΡΩΝ ΕΙΜΙ
Μόνον ο μη σκεπτόμενος άνθρωπος είναι αδύνατο να καταλάβει τη συμπεριφορά ενός σκεπτόμενου Λαού.
Τι είναι σκεπτόμενος Λαός;
Σκεπτόμενος Λαός είναι ο λαός ο ανήσυχος και αεί διψασμένος διάγνωση. Ο Λαός με τα μάτια και τα αφτιά ορθάνοιχτα προς το φως και τους ήχους. Ο λαός ο αιώνια πάσχων, ο δίχως ανάσα αναζήτησης του καλού και του ωραίου.
Είναι ο δέκτης και ο πομπός μηνυμάτων της κοινωνικής ζωής, ο προβαδίζων και προμάχων σε δύσκολες κοινωνικές ώρες. Είναι τέλος ο ανθρωπινότερος λαός, όλων των λαών της γης.
Και αυτός ο Λαός είναι ο Λαός της Μάνης!!!
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
Αριστείδης Runggas Μπασάκος - Σωτηρόπουλος aris.s@web.de (17.01.03)

Καλημέρα,
Απαράδεκτο άρθρο, προσβολή της ιστορίας και της παράδοσής μας. Η Μάνη μπορεί να μην πλήρωνε φόρους λόγω ΦΤΩΧΕΙΑΣ αλλά όχι λόγω "τσαμπουκά". Έχουμε πληρώσει με αίμα για να μπορούν κάποιοι να γράφουν ΕΛΕΥΘΕΡΑ.. Θα τον αφήσουμε να λέει όοτι του κατέβει?
Σταμάτης Στεφανάκος stamatiss@yahoo.com (28.01.2002)

Θέλω να πω δυο λόγια  και για τον  καθηγητή και για την εφημερίδα, γιατί κι αυτή έχει ευθύνη γι' αυτά που δημοσιεύει. Θέλησα να στείλω και να δημοσιευτεί ένα ευχαριστήριο σε γιατρούς που αντιμετώπισαν την περίπτωσή μου (εγκεφαλικό επεισόδιο βαριάς μορφής, χειρουργική επέμβαση και Φυσική Ιατρική αποκατάσταση).Από την εν λόγω εφημερίδα και την αδελφή της ΤΑ ΝΕΑ  με διάφορες δικαιολογίες ότι δεν μπορούν να δημοσιεύσουν ευχαριστήρια κ.λ.π. μου είπαν ότι μπορεί να δημοσιευτεί ως πληρωμένη δημοσίευση και μου ζήτησαν γύρω στις 180.000 δραχμές το 2.000 για μια παράγραφο περίπου. Οι γιατροί (μεταξύ των οποίων και δύο με Λακωνική  καταγωγή) τιμώντας τον όρκο και την εργασία τους για όλα τα παραπάνω δεν είχαν πάρει απ' τους συγγενείς μου ούτε μια δραχμή. Λοιπόν επειδή δεν πιστεύω ότι με μόνο εφόδιο την καταγωγή μπορεί να είσαι καλός ή κακός, αλλά με τις ενέργειές σου τιμάς και την καταγωγή σου, σταματώ εδώ. ΟΜΩΣ ΜΗ ΜΑΣ ΜΙΛΑΝΕ  ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ("ΒΗΜΑ" του Λαμπράκη) σου φέρνει στο νου την παροιμία "Πες μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι "
Με εκτίμηση Μέντης Ανδρέας Λαύριο Αττικής mentis2@otenet.gr (21.12.2002)
Υ.Γ. Πάντως επειδή ο καθηγητής και μόνος του λέει πως δε θυμάται καλά ίσως πρέπει να του θυμήσω ότι ΚΑΙ  την Εύβοια ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ.

Αγαπητέ φίλε Γ.ΒΕΝΙΖΕΛΕΑ, Αδελφε Γ.ΔΗΜΑΚΟΓΓΙΑΝΗ,
σχετικά με το αφοδεγράφημα.......του σύγχρονου ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥ "Διόδωρου........" που δεν τολμά επωνύμως να εμφανισθεί έχω κάποια ερωτηματικά που χρήζουν δημοσιογραφικής ερεύνης!!!!

1ον. Μήπως το ονοματεπώνυμό του είναι κάτι σε - πήλιος γούσης? ή έστω σε γιουσούφ τσιογλαν (ογλου)???????
2ον. Μηπως η ΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΤΗΝ 17 – 3 – 1821 ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 21 ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Αφαίρεσε προνόμια των προγόνων του??????
3ον. Μήπως ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΚΑΙ ΗΘΟΣ τον έχουν ταπεινώσει - απορρίψει - ΚΑΡΠΑΖΩΣΕΙ πρόσφατα ή στο παρελθόν?????
4ον. Μήπως όλα αυτά που συμβαίνουν στο θολωμένο του μυαλό (εάν έχει) είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΚΤΥΠΗΣΑΝ ΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ?

Εάν ναι, καλόν θα είναι με ένα μικρό έρανο σαν δείγμα ΟΙΚΤΟΥ να του αποστείλουμε τα απαιτούμενα ΝΟΣΗΛΕΙΑ!

Εάν όχι τον παρακαλώ ΘΕΡΜΑ να δώσει στην ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ τα ΕΣΟΔΑ ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 2002.........

Τέλος συνιστώ στο Διόδωρο η όπως στον ΚΟΡΑΚΑ τον λένε να αφήσει τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΕ ή ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΑΣΤΗ και να ασχοληθεί με.π.χ με το ΜΕΓΑΡΟ - ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ του ΓΑΜΟΥ ΤΩΝ ΚΥΝΑΙΔΩΝ (μεταξύ των) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.....

ΜΕΤΑ ΜΑΝΙΑΤΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΑΠΟΘΑΚΗΣ gsf1200@hol.gr (04.12.2002)

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ,
   ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ.  ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑΠΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ;
   EXΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ 5 ΕΤΩΝ.  ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣ, ΣΤΟ ΠΡΟΝΗΠΕΙΟ ΠΟΥ ΜΑΘΗΤΕΥΕ, Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821.  ΟΤΑΝ, ΛΟΙΠΟΝ, ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΜΠΕΗ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ.  ΤΗΣ ΤΟΝ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ.  ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ;  ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΜΟΥ...
   ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ ΤΟΥΤΟ ΤΟΠΟ.
   ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΨΗΛΑ ΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΤΟ "ΓΕΡΟ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ" ...ΠΡΟΔΟΤΗ.  ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ;  Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ κο ΔΙΟΔΩΡΟ ΚΥΨΕΛΙΩΤΗ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΚΟΚΚΙΝΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ dkokkinio@in.gr (29.11.02)

polla tha ta3oun ta lamogia ton etairion,me logous oraious gematous lousa tha prospathisoun na n apospasoun tin sinenesi tou perifdanou laou tis manis......distixos otan k an paroun auto pou theloun tha ta 3exasoun ola.oxi loipon ston biasmo tou topiou.o pateras mias filis eixe kapote kanei perioigisi stin mani..auto pou tou kane entiposi k mou leei sinexeia einai..-osoi petra eixe o theos stin mani tin eri3e.autos loipon o laos pou pianei petra k tin stibei den 3epoulietai se pente boutirompempedes pou prospathoun na ton 'e3eugenisoun'k na ton baloun ston 'politismo'tous.den exoume anagi na mimithoume kanenan emeis exoume dikia mas istoria
Aggelakos Dimitrios magelakos@hotmail.com (27.11.2002)

Απάντηση στον κύριο Διόδωρο Κυψελιώτη (ή όπως κι αν είναι το όνομα του)

Κύριε Διόδωρε,
το ύφος της γραφής σας στο εν λόγω άρθρο είναι ενδεικτικό της παιδείας σας και απόδειξη ότι οι σπουδές και οι επιστημονικές γνώσεις δεν αρκούν για την μόρφωση του ανθρώπου.

Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι από το βήμα που σας έχει παραχωρηθεί, δεν μπορείτε να απευθύνεστε στους αναγνώστες σας σαν να ήταν τα άτομα της οικογενείας σας ή τέλος πάντων του ιδίου επιπέδου με εσάς. Όσο και «ελαφρύ» αν είναι το στυλ σας, μάθετε ότι με αυτά που γράψατε ενοχλήσατε, χωρίς λόγο, αρκετούς φιλήσυχους πολίτες.

Δεν θα μπω στην διαδικασία αντίκρουσης των γραπτών σας. Θα ήθελα απλώς να σας ρωτήσω:

Εάν είχατε μπροστά σας αυτόν ή αυτήν που γράφει τους λόγους του Προέδρου θα τον λέγατε ηλίθιο;

Μήπως έχετε χάσει κάθε έννοια και ίχνος σεβασμού προς τους συμπολίτες σας και τον εαυτόν σας;

Γιατί άλλο πράγμα η σάτιρα και άλλο η ωμή εξύβριση.

Μήπως διακατέχεστε από αισθήματα αλαζονείας και περιφρόνησης απέναντι σε εμάς τους υπόλοιπους;

Δεν διαφωνήσατε απλώς με τα λεγόμενα του Προέδρου, εσείς υπερβάλλατε εαυτόν και εξυβρίσατε εκτός της μνήμης του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη και αυτούς, τους συντάξαντες την ομιλία του Προέδρου.

Επειδή είμαι από την φύση μου καλοπροαίρετος θα θεωρήσω την στάση και το ύφος σας ως αποτέλεσμα περιορισμένης αντίληψης. Δεν καταλάβατε, προφανώς, την έννοια των λόγων του Προέδρου.

Ο κύριος Πρόεδρος, προέτρεψε τους δημόσιους υπαλλήλους να αποκτήσουν συμπεριφορά Μανιατών. Και όχι συμπεριφορά Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη.

Δεν καταλαβαίνω πως μπορέσατε να διαστρεβλώσετε τα λεγόμενα του Προέδρου.

Θα ήταν το λιγότερο, φαιδρό να ευχηθεί κάποιος όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι να συμπεριφέρονται το ίδιο…(σαν ένας άνθρωπος)

Αυτό που ο Πρόεδρος ευχήθηκε, ήταν οι δημόσιοι υπάλληλοι να αποκτήσουν τα χαρακτηριστικά (τα καλά…) του γένους των Μανιατών. Την αυταπάρνηση, την τιμιότητα, το φιλότιμο, την άμιλλα, την αγωνιστικότητα, την προσήλωση, την ευγένεια, την πνευματική διαύγεια, την εξυπνάδα και προ πάντων τον ΣΕΒΑΣΜΟ. Σεβασμό στον εαυτόν τους, στους συναδέλφους τους, στους συμπολίτες τους, στο έργο τους.

Δεν σας φταίω σε τίποτε εγώ κύριε Διόδωρε (ή όπως αλλιώς σας λένε) να κάθομαι τώρα να γράφω αυτήν την επιστολή. Πρέπει όμως να το κάνω. Το αισθάνομαι ως καθήκον. Καθήκον απέναντι στον εαυτό μου, την μητέρα μου, τον παππού μου και τους παππούδες μου, που με έφτιαξαν Άνθρωπο (με ‘Α’ κεφαλαίο) και μπορώ να σέβομαι τους αγώνες που έδωσαν οι πρόγονοί μου και να συγχωρώ τους συνανθρώπους μου (νεκρούς και ζωντανούς).

Όσο για τον Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, φανταστείτε μόνο σε τι κατάσταση θα ήσασταν εσείς αν, ω μη γένοιτο, χρειαζόταν να θρηνήσετε τον χαμό ενός κοντινού σας προσώπου. Πόσο θα άλλαζε η στάση σας απέναντι στην ζωή και πως θα διαμορφωνόταν ο χαρακτήρας σας. Ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης έθαψε παιδιά και συγγενείς στον πόλεμο κατά της Τουρκίας. Ήταν άνθρωπος όπως εσείς κι εγώ. Είχε συναισθήματα και έτρωγε και ανέπνεε κάποτε όπως εσείς κι εγώ.

Δείξτε λοιπόν μεγαλοψυχία και συγχωρήστε όποια λάθη έκανε. Παρ’ όλα αυτά, έχετε την ελευθερία να διατηρήσετε την άποψη σας και το σέβομαι απόλυτα.

Κύριε Διόδωρε,
εάν τα όσα γράψατε ήταν προϊόν παραπληροφόρησης ή λάθους εκτίμησης ή λάθος διατύπωσης ή εάν τέλος, δεν καταλαβαίνετε τι σας γράφω(…), δεχθείτε παρακαλώ την συγνώμη μου και την προθυμία μου να επανορθώσω όπως εσείς κρίνετε. Αλλιώς περιμένω την συγνώμη σας μέσω του βήματος που κατέχετε.
Με τιμή,
Πιέρρος Αρκουδάκος pierros@post.com (24.11.02)

Προκαλεί εντύπωση η υποφαινόμενη προκατάληψη ενός πανεπιστημιακού δασκάλου. Ύβρεις εναντίον ενός ολόκληρου λαού με επική ιστορική προσφορά στο Ελληνικό Έθνος με βάση κάποια ανεκδοτολογική - αυθαίρετη - ξεκάρφωτη ιστορική θεώρηση. Καθηγητική μπουρδολογία υπό τον μανδύα μιας "ριζοσπαστικής" και "προχωρημένης" θεώρησης της Ιστορίας "ενάντια σε εθνολατρικά στερεότυπα" (τρομάρα του) . Ο ίδιος Καθηγητής, ξέρετε, έχει λοιδορήσει από την ίδια στήλη και τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη (δυο φορές τρομάρα του). Φρούτα της εποχής (εκσυγχρονιστικά φοβούμαι).
Α. Γ. Ράλλης, Δικηγόρος παρ΄ Αρείω Πάγω athrallis@ath.forthnet.gr (24.11.02)

Ιστορικός δεν είμαι, ούτε αυτό που λένε γνήσιος μανιάτης. Είμαι όμως ΕΛΛΗΝΑΣ. Ο κύριος πρύτανης θεώρησε σωστό να αναλωθεί και να θυσιάσει την υπόληψή του στο βωμό και την προβολή που προσφέρει η δημοσιότητα. Ίσως νομίζοντας πως θα είναι πολλοί οι συμφωνούντες μαζί του. Φευ. Ίσως ο μισθός του να είναι μικρός και να χρειάζεται το κάτι παραπάνω για να ζήσει. Δεν γνωρίζω την ειδικότητά του αλλά γνωρίζω λίγη ιστορία. Θα το θεωρούσα καθήκον δικό μας να καλέσουμε τον κύριο πρύτανη σε έναν ανοιχτό διάλογο μαζί μας, με οποιοδήποτε τρόπο να μας αναπτύξει την θεωρεία του και να ακούσει και την δική μας γνώμη και τα δικά μας  επιχειρήματα.
Η μήπως η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία του δεν του το επιτρέπει. Όπως και να έχει ο λαός της ΜΑΝΗΣ έδωσε, δίνει και θα δίνει το αίμα του για το καλό του τόπου και της χώρας, άσχετα εάν μερικοί νεοέλληνες με αμερικανικές επιρροές, που αρέσκονται στο να αμφισβητούν τα πάντα, λοιδορούν τον περήφανο, άσπιλο και αμόλυντο λαό της ΜΑΝΗΣ. Ευτυχώς είναι ακόμα μειοψηφία και δεν θα γίνουν ποτέ πλειοψηφία γιατί πολύ απλά όσο υπάρχει ΜΑΝΗ θα υπάρχουν ΕΛΛΗΝΕΣ.
Μετά τιμής Δ.Δ.  Σταθόπουλος helpdesk.hbchq@cchbc.com (11.11.02)


Αν. Κουτσιλιέρης ] Επιστολή κ. Νικολούδη ] [ Μηνύματα ]